Röyläntuvan Suomi 100 kattaus

Röylän ja Bodomin Seudun Omakotiyhdistys ry TIEDOTE SYKSY 2017

Tiedote syksy 2017

Kesä oli tänä vuonna lyhyt molemmista päistä. Sateisen syksyn positiivinen puoli tulee olemaan runsas sienisato, muistakaamme mennä metsään siis! Vieraslajeista mm. jättibalsami on viime vuosina yleistynyt runsaasti. Ohjeita sen ja muiden haitallisten vieraslajien hävittämisestä pihapiiristä löytyy Espoon sivuilta.

Välillä on kiva rentoutua ja tavata lähistön asukkaita. Siihen asukasyhdistykset ovat sopiva foorumi. Seuraa myös Pohjois-Espoon asukasfoorumi – ilmoittelua. Tulossa nuorten asiaa.

Oletko kenties juuri alueelle muuttanut? Omakotiyhdistyksen kautta pääset vaikuttamaan. Lähde heti mukaan. Meillä on mm. mukava pienimuotoinen Suomi 100 – tapahtuma perjantaina 6. lokakuuta.

Toivon hartaasti, että pääsette isolla joukolla mukaan!

Hilkka Karimo, puheenjohtaja

Röyläntuvan kuntojumppa alkaa maanantaina 11.9.2017 klo 18.30

Mukaan tarvitset sisäkengät, jumppa-alustan, juomapullon ja hikipyyhkeen. Jumppa on monipuolista perusjumppaa, sopii ”rapakuntoisellekin” ja jokainen liikkuu kuntonsa mukaan. Mikään tunti ei ole toisensa toisinto. Myös miehet ovat tervetulleita mukaan!  Ei tarvita ennakko-ilmoittautumista. Hinta 2 euroa/kerta. Ryhmässä on paikkoja vapaana. Ohjaajana Auli Ojala

Röyläntuvan paritanssiharjoitukset alkavat maanantaina 11.9.2017 klo 19.40

Tanssimme parin kanssa kaikenlaisia lavatansseja; perusaskeleista vaativiinkin kuvioihin. Mielellään oma partneri mukana, vaikka tanssiessa onkin parinvaihtoa.  Ryhmässä on paikkoja vapaana. Ei tarvita ennakkoilmoittautumista. Hinta 2 euroa/kerta/henkilö.  Ohjaajana Auli Ojala

Röyläntuvan grilli-ilta järjestetään osana yhdistyksen Suomi 100 juhlintaa perjantaina 6.10.2017 klo 19.00  –   Muinaistulien yön merkeissä

Syödään yhdessä pitkästä buffet-pöydästä maukkaita talon herkkuja ja sytytetään Muinaistulet  valaisemaan pimenevää iltaa. Lauletaan yhdessä kitaran säestyksellä. Muinaistulien syksy-show.  Hinta 5 euroa, lapset alle 12 vuotiaat ilmaiseksi. Ennakkoilmoittautumiset 3.10 mennessä:

Ritva Kaisla:ritva.kaisla(att)elisanet.fi; puh: 050 3417 550

Auli Ojala: ojala.auli(att)gmail.com; puh: 050 3445 773

HYVÄÄ SYKSYÄ JA ILOISTA MIELTÄ!

Kaikki alueemme asukkaat ovat tervetulleita tilaisuuksiimme.

Pakankylän peltoaukeat

Myöhemmin tänä vuonna tulossa: syyskokous, joulumyyjäiset, joulujuhla ja joululauluilta.

Näistä lisätietoa seuraavissa tiedotteissa ja yhdistyksen nettisivuilla www.roylabodom.fi